yemekmekani

yemekmekani
yemekmekani
2 Takip Ettiklerim
3 Takipçilerim
Tüm Bloglarım
Takipçilerim (3)
aheng basittarifler mypage

Veeee Değerli Solist Ferideee geliyoor :)

Dün sıcağı sıcağına yazmak isterdim ama akşam eve gelmiştim ve hemen olanları anneme anlatmak için...

Devamı

Güzel günler! Bekleyin beniii

Sevgili Feride, Nasılsın? Beni sorarsan ben çok iyiyim havalar ısındı burada sıcacık rüzgar esiyor heryer yemyeşil...

Devamı

Sosyal Mesaj

Anlamıyorum hiç birşeyi. Yoğunlaşamıyorum bir konuya. Kafamı toparlayamıyorum. Kafam sanki bomboş yani beni oyalayan birşey...

Devamı

Ben Aslında Yoğummm

Baş ağrısı can sıkıntısı okul derdi falan derdi filan derdi o öyle derdi bu böyle...

Devamı

yalanlar yalanlar yalanlarrr

Kendimi kandırdığım kadar kimseyi kandırmamışımdır. Ama Not: Bu yarım kalmış bir yazı belli oluyordur

Devamı

şokunu çıkarmayalım

Sigara ve kahve istiyorum şöyyle misler gibi. Sigaranın acı dumanını ciğerlerimde dibine kadar hissedip üzerine...

Devamı

İşte o

Bugün çok zor uyandım dün dans filan olayına girdiğimiz için sabah gözümü açamıyordum yorgunluktan. Neyse...

Devamı

heyy bayan

MFÖ-Buselik Makamına Bu şarkıyı dinleyince içindeki bazı terimlerden dolayı tasavvufa bir sempati duyuyorum hemen. Hemen hemen...

Devamı

Hastayım ama kafadan değil

Faci şekilde üşütmüşüm Feride. Uzun zamandır hasta olmamıştım ama böyleside çekilmiyor. Adam gibi de hasta...

Devamı

Uyusam gezsem derdinde//

Aslında lafa nerden başlasam bilmiyorum. Bildiğim şey ben bomboş bir insanım. Hiçbir şeyle ilgilenmiyorum, hiçbir şey...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !